24 Ocak 2013 Perşembe

fight!

bir seyyar kablo ve bir kombinasyon.

toplam 5 adet 220, 2 adet 340 fiş girişi. başında şantiyenin yarısı toplanmış. tesisatçının fişini çekip biri kendi fişini takmış. tesisatçı sövüyor.

"çekenin de, kendi fişini takanın da ta doğurmaya niyetlendiği evladını sikeyim"

çok hızlısın kenan usta.

bağırış çağırış gırla. yok efendim ben çekmedim, vay efendim sen onu çekerken görmedin mi, neymiş efendim onunkisi iki gündür çıkarmadan takılıymış (holy shit!).. işi çözemiyoruz. bize bir tane daha 220 girişi lazım. bulamıyoruz. kimin fişini çeksek? amerikan yarışmalarına benzedik. kim gitsin? en zayıf halkalı taşeron hanginiz ulan?

tam kaosun ortasına duvarcılardan zaim dayı geliyor. elinde elektrikli su ısıtıcısı. türkü yakıyor bi yandan. ısıtıcının fişini de döndüre döndüre yaklaşıyor. "aha" dedim "bir sen eksiksin zaim, gel"

zaim dayı geldi. üçlü prize hallendi. o kadar sinirli adam bir anda kahkahalar attı. ortam yumuşadı. fakat zaim işin vehametini anlamamış olacak ki ısıtıcısına yer açmakta kararlı. "sikerim lan" dedi "çay içecik". ya zaim dayı yapma etme, git ötedeki fişlerden birine tak fişi. yok. anlamıyor. zaim dayı zaten biraz arızalı, iki gün evvel trafoya işerken gördüm ben kendisini. "çarpılacaksın" dedim "işemeyeyim mi?" diye sordu. zaim dayı 63 yaşında fakat elli metre ötedeki tuvalete işemekle çarpılmak arasında seçim yapamıyor. zor zaim dayı. hayat hep böyle zor tercihlerle dolu. her seçiş bir vazgeçiş ve belki bir çarpılış hikayesi değil midir zaim dayı? senin ben algına sıçayım adam gibi.

zaim dayı ısrar etti. elektrikçinin çırağı barış, geçen çarpılmıştı hani, buna "dayı senin allahını ...." diye sövdü. zaim ısıtıcıyı buna fırlattı. barış' ın kalfası bülent zaim' e elektrik tavasının civatasını fırlattı. zaim' in kalfası hasan çelik malayla bülent' e yürüdü.

buraya kadar 2 ekiplik masum bi kavgaydı. başlıyoruz.

duvarcı hasan' ın memleketten hemşosu fayansçı mehmet bülent' e girdi. bülent' in antalya liman şantiyesinden kankası zemin betoncu erdoğan mehmet' e daldı. hasan erdoğan' ı yakaladı dövdü. hasan' ın ekip komple elektrik grubuna daldı. mekanikçilerden zafer usta elektrikçilerden rıdvan' ın bacanağıymış, mekanik grup olduğu gibi duvarcılara saldırdı. fayansçılar duvarcılarla birleşti mekanikçilere karşı koydular.

tam bu sırada alçıpancılar adeta miğferdibine yardıma gelen elfler gibi hazır kıta gelip mekanikçilere daldı. onların kimle neyle bağlantısı olduğunu henüz çözemedim.

idari binadan mermerciler alçıpancılara girdi. onların zaten daha önceden tartışması vardı. bahane oldu.

ben az önce rakip takımdan bir kalfaya çim bordürü fırlatan kalfa gördüm.

tanrım sen bizi koru.

kendinize dikkat edin.

zaim dayı sen de içme o çayının amına koyim içme!!

2 yorum:

  1. Sadece bu yazını okudum ama, haline bayağı acıdım yani :D Çektirmişler resmen sana. Senin de o hengamede olayları kaçırmayışın da ayrı bir yetenek yani

    YanıtlaSil
  2. Çok lezzetli bir kavgaydı, çekildik kenara sigara yakıp izledik mecburen :P

    YanıtlaSil